1. Hogyan készülnek a tükrök?

Tükreink 4 mm vastagságúak, európai gyártásúak, ólom- és rézkeverék nélkül. Az általunk használt panelek, szemben a szokásos "olcsó porcelánnal", kiváló minőségű nyersanyagból készülnek, réz és ólom adalékok nélkül, ami nemcsak átlátszóvá teszi őket, hanem több fényt is átenged, és garantálja a színek és a tükröződések pontosabb megjelenítését.

2. Hogyan csatlakoztatok egy LED-tükröt?

Ez nagyon egyszerű! Tükreink alapfelszereltségként kockacsatlakozóval rendelkeznek, és egy szabványos fali kapcsolóval kapcsolhatók be. A tápellátás külön kell, hogy legyen a fürdőszobai fő lámpához és a tükörhöz, hogy külön vezérelhetők legyenek. Ha nincs kockacsatlakozója, akkor 35 font felár ellenében kifejezetten az Ön számára egy dugóval ellátott kábelt szerelhetünk egy aljzatba. 230V-os kábelt a tükör mögötti tápegységbe kell csatlakoztatni.

3. Mi az az érintőkapcsoló?

Ezenkívül tükreink "Touch Switch" kapcsolóval is felszerelhetők, amely lehetővé teszi, hogy a tükör világítása érintéssel kapcsolható be és ki. Az érintőkapcsolót a tükör felületére homokfúvással helyezik. Az alsó szélére van szerelve, és lehetővé teszi a világítás bekapcsolását a tükör azon szélének megérintésével, ahol a kapcsoló elhelyezésre került.

4. Milyen színű a világítás?

AZ ALFARAMBAN HASZNÁLT LED SZÍNEK:

– Meleg (3000K) Semleges (4000K) Hideg (6000K)

RGB SZALAG

Távirányítóval vezérelve a kiválasztott színre

LINEÁRIS LED SZALAGOK

– LED-sűrűség 60 | LED-sűrűség 120 | LINEÁRIS LED SZALAG

5. Lehetséges-e más dimenziójú tükröket gyártani?

Tükörgyártó cég vagyunk. Egyedi megrendelésre készítünk tükröket. Érdeklődését a tervrajzzal együtt e-mailben a shop@alfaram.hu címre várjuk.

6. Mekkora a legnagyobb méretű tükör, amit rendelhetek?

A legnagyobb tükrök, amelyeket el tudunk készíteni, 200x300cm és 200cm átmérőjű kerek tükrök.

7. Mi az a fűtőszőnyeg, felszerelhető-e?

Az üzletünkben vásárolt tükrök esetében lehetőségünk van fűtőszőnyeg felszerelésére, amely megakadályozza a tükör bepárásodását.  A szőnyeg kiküszöböli a "bepárásodott tükör" hatását a fürdőszobában. Minden fürdőszobában, a kád vagy a zuhanyzó használatakor meg kell küzdenünk a bepárásodott tükörfelület hatásával. Hatékony megoldást jelent a kifejezetten erre a célra kifejlesztett párátlanító szőnyeg használata. A közvetlenül a tükör hátsó felületére ragasztott fűtőelem megemeli annak hőmérsékletét, és lehetővé teszi a vízcseppek elpárolgását.

8. Mi az a biztonsági film?

A nálunk vásárolt tükrökhöz lehetőség van a tükör hátoldalára ragasztott átlátszó fólia megvásárlására, amely megvédi a tükör felületét attól, hogy sérülés esetén apró és éles darabokra törjön. Ez az opció a vásárlás véglegesítésekor a kiegészítő szolgáltatások között érhető el.

9. Miből készülnek a tükörkeretek?

Fenyőfából és egzotikus fából készült fakeretes tükröket kínálunk. A keretek lakkozottak vagy fóliázottak, több mint 280 mintában. A keretelemeket pontosan vágjuk és speciális ragasztóval, valamint V-típusú kapcsokkal illesztjük össze, ami garantálja a szilárd és biztonságos kötést.

10. Mennyit kell várnom a tükörre?

Az átfutási idő 14 munkanap. Mindig mindent megteszünk, hogy minden megrendelést a lehető leggyorsabban teljesítsünk.  A Vállalkozó a szerződés tárgyát a szerződéskötés napjától a megrendelés teljesítésének napjáig terjedő időszakban, azaz 14-16 munkanapon belül teljesíti, azzal a kikötéssel, hogy a szerződésnek a fent említett időszakon belüli vagy kívüli teljesítése a megrendelés teljesítéséhez szükséges nyersanyagok rendelkezésre állásától és a Megrendelőtől kért valamennyi alaki követelmény teljesítésétől függ.

11. Mikor szállítják ki a rendelésemet? Lehetne hamarabb?

Az átfutási idő az ajánlatban és a megrendelés összefoglalójában szerepel. Az általunk kínált termékek nem raktárkészleten vannak - minden terméket egyedileg készítünk el. Mivel gyártó cég vagyunk, és megrendelésre gyártjuk a termékeket, ügyfeleinknek lehetőségük van arra, hogy többféle konfigurációt vezessenek be a kiválasztott termékekhez.

12. Mikor történik a termékek kiszállítása?

A sofőrök általában a szokásos munkaidőben, azaz hétfőtől vasárnapig reggel 6 és este 9 óra között kézbesítik és veszik át a csomagokat. A Vevő köteles a futárnak a kijelölt időpontban a kézbesítés feltételeit biztosítani. Ha a Vevő a kijelölt kézbesítési időpontban nem tesz eleget jelenléti kötelezettségének, és a kézbesítés nem történik meg, a következő kézbesítési időpontot a Vállalkozó határozza meg.

*A Vállalkozó az eladó költségére két szállítási kísérletet biztosít ugyanarra a tételre.

13. A tükör biztonságban el fog jutni hozzám ? Hogyan fogják kiszállítani ?

A VÁLLALATI SZÁLLÍTÁS AZ ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN GARANTÁLJA A MEGRENDELÉSEK BIZTONSÁGÁT. Saját járműparkkal rendelkezünk. A tőlünk vásárolt árukat kizárólag a mi munkatársaink szállítják ki, így nemcsak a megrendelések státuszát tudjuk ellenőrizni, hanem a szállítással kapcsolatos költségeket is minimalizáljuk. Emellett a környezetszennyezés minimalizálása érdekében a szállításunkat a tükörszállításhoz igazítottuk - emiatt az áruinkat minimálisan biztosítjuk (sztreccsfólia és szivacs). A védelem ezen formájának további előnye, hogy a megrendelését munkatársunk az átvétel visszaigazolása előtt hatékonyan kicsomagolhatja és nyugodtan megtekintheti.

14. Személyesen is átvehetem a tükröt?

Igen, a tükröt személyesen veheti át cégünk telephelyén, az ul. Mickiewicza 96 38-200 Jasło, Poland címen hétfőtől péntekig 7 és 15 óra között, az átvételhez telefonon kell időpontot egyeztetnie.

15. Az Ön cége telepít tükröket?

Társaságunk szolgáltatásai közé nem tartozik a tükrök felszerelése az ügyfelek telephelyén. Kizárólag tükrök gyártásával és szállításával foglalkozunk.

16. Tartozékok a tükrök felszereléséhez

Mivel a tükröket különböző körülmények között szerelik fel, Önnek magának kell felszerelnie a szerelési tartozékokat; ezeket nem adjuk hozzá a tükrökhöz.

17. Milyen LED szalagokat és tápegységeket használnak?

Tükreinkhez kiváló minőségű LED-eket használunk egy neves cégtől, magas vízállósági besorolással. Az Alfaramnál használt LED-csíkok és a tápegység is vízálló. Szalag típusa - spot. Választhat 60led/m vagy 120 led/m spotlámpa között.

Watt teljesítmény: 4,8 Vat/mb

Minden egyes dióda 3-5 lumen fényerőt bocsát ki

Megvilágítási szög 120 fok

Üzemi hőmérséklet -20/+40

Élettartam 30 000 óra

18. Mi van, ha szükségem van egy tükörre, amit a falra kell ragasztani?

Egyáltalán nem probléma! Erre az információra a megrendelés leadásakor lesz szükségünk. A tükrök alapfelszereltségként függőleges/horizontális akasztókkal vannak ellátva. A LED-tükrök, a biztonsági fóliával/fűtőszőnyeggel ellátott tükrök és a fakeretben lévő tükrök nem ragaszthatók a falra.

19. Választhatok egyszerre biztonsági fóliát és fűtőszőnyeget?

Sajnos ez nem lehetséges. Az egyik felszerelése kizárja a másikat.

20. Mi a különbség a LED-sűrűségben?

- 60LED/m 

Ez a LED-ek száma biztosítja a standard fénymennyiséget.   

- 120LED/m 

A LED-csíkok méretkorlátozásai miatt ezt a sűrűséget a kis LED-ek esetében használják. Ez egyenletesebb hatást és jobb fényszórást tesz lehetővé. Ez egy nagyon kívánatos tulajdonság, ha az úgynevezett fénysorhatás mellett döntöttünk. Természetesen kisebb LED-sűrűséggel is lehetséges a fénysor.

21. A LED-es tükrök világítása alkalmas sminkelésre ?

A világításnak dekoratív funkciója van. A ledes tükrökben használt fényáram a legnagyobb fényintenzitással a tükör oldalán jelentkezik. Ez azt jelenti, hogy az arc nem lesz megvilágítva, és ezért nehéz lesz elvégezni a WC-feladatokat.

22. Mit értek a "hozzájárulási szolgáltatás" kifejezés alatt?

A "szállítási szolgáltatás" alatt a megrendelésnek a címzett ajtaja mögé történő szállítását értjük. A megrendelt "emelőszolgálat" opcióval rendelkező szállítmányok, amelyek költségeit a vevő viseli - a sofőrnek joga van segítséget elvárni, azaz az ajtó nyitását/tartását vagy más, a körülményektől függően (vonatkozik: 80x180 cm-nél nem nagyobb termékekre vagy Fi 100-ra). A fent említett méreteknél nagyobbak esetében a vevő köteles a futárnak a szükséges segítséget megadni. Abban az esetben, ha nem fizet a "hozatali szolgáltatás"-ért, a sofőr nem hozza el a rendelést.

23. Mit tegyünk, ha a tükör kicsomagolása után sérülést észlelünk?

A vevő a szállításkor köteles ellenőrizni a leszállított terméket, azaz annak a megrendelésnek való megfelelését. Minden mechanikai sérülést, amely az áru átadása előtt keletkezett, a futárnak jelenteni kell, és a szállításkor le kell írni, ellenkező esetben a sérülést megalapozatlannak tekintjük.

24. Visszaküldhetek egy megvásárolt terméket?

A Vevő jogosult a megvásárolt terméket a termék átvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni (kivéve a megrendelésre vagy áfás számla ellenében készült termékeket). A Vevő viseli az áru visszaküldésével kapcsolatos valamennyi költséget. Ő felel továbbá az áru megfelelő védelméért, amelyet mechanikai sérülésektől mentes állapotban kell visszaküldeni a Vállalkozónak.

25. Tükrök tisztítása

Kerülje az ecetet, ammóniát, citromsavat vagy más kémiailag agresszív, erősen savas vagy erősen lúgos anyagokat tartalmazó termékeket. A tükröt a legjobb, ha meleg vízzel és puha, tiszta mikroszálas kendővel mossa le. A tükröket puha, tiszta ruhával, esetleg papírral és vízzel vagy klasszikus semleges üvegtisztítóval (pH kb. 7) kell tisztítani.

Ha van más javaslata a kérdésekkel kapcsolatban, kérjük, ossza meg velünk, és szívesen frissítjük a gyakran ismételt kérdések rovatot.

Alfaram

shop@alfaram.hu

+48 697 787 373