Nagyon fontos!

A vevő köteles ellenőrizni a csomag tartalmát és állapotát. Ha a csomagon sérülést talál, erről jegyzőkönyvet kell felvenni. Ennek a pontnak a be nem tartása a követelések elvesztését vonja maga után.

A tükrökön a függesztőkön garanciális pecsétek vannak elhelyezve. Kérjük, hogy a tükröt a felakasztás előtt gondosan ellenőrizze.

Felhívjuk figyelmét, hogy a termékeinken található garanciapecsét megsértése a mechanikai sérülésekkel kapcsolatos garancia/reklamáció lehetőségét érvényteleníti.

Az áru visszaküldése

Ha a megrendelt termék nem felel meg az Ön elvárásainak, a kiszállítástól számított 14 napon belül visszaküldheti azt. Az egyedi megrendelésre készült termék nem küldhető vissza. A visszaküldött árunak változatlan állapotban kell lennie, azaz az eredeti címkéknek meg kell lenniük, és nem lehetnek rajta használatra utaló jelek. A szerződéstől való elálláshoz és a tőlünk vásárolt termék visszaküldéséhez kérjük, töltse ki az alábbi nyilatkozatot, és küldje el címünkre a visszaküldött termék(ek)kel együtt:

Az áru visszaküldésének költségei a Vevőt terhelik.

A visszaküldött árut saját szállítással szeretnénk átvenni (a tükörtermék sajátos jellege miatt).

Ha a mi szállítmányozásunkkal kívánja visszaküldeni az árut, kérjük, értesítsen minket e-mailben a shop@alfaram.hu címen, és mi megadjuk Önnek a szükséges információkat.

A mi szállítmányozásunkkal történő átvételért bruttó től 12870.00 HUF / 1 db tükör szállítási díjat számítunk fel.

A mi szállítmányozásunkkal történő átvétel 100%-os biztonságot nyújt a visszaküldött terméknek.

Ha úgy dönt, hogy az árut az Ön által választott szállítón keresztül küldi vissza, kérjük, olvassa el a tükrök visszaküldésére vonatkozó követelményeket az adott szállítónál.

Nyilatkozat az adásvételi szerződéstől való elállásról

Visszaküldési cím:

Alfaram sp. z o.o.
ul. Prosta 14
38-200 Jasło
Poland

Amikor a termék megérkezik cégünkhöz, egy képviselőnk megvizsgálja és ellenőrzi a terméket, hogy megállapítsa, nem sérült-e meg, vagy nem mutatja-e a használat nyilvánvaló jeleit. Ne feledje, hogy a visszaküldött termék értékének bármilyen csökkenéséért, azaz a sérülésekért, karcolásokért, egyértelmű használati nyomokért a terméket visszaküldő fogyasztó a felelős, így a termék értékét csökkenthetik a vállalat képviselője által észlelt hibák.

A szerződéstől való elállás esetén az Öntől kapott valamennyi kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük, attól a naptól számítva, amikor a visszaküldött terméket Öntől megkaptuk. A befizetett összeget az Ön bankszámlájára történő átutalással térítjük vissza.

Az elállási jog kizárása

A fogyasztó elállási joga kizárt abban az esetben, ha:

  • olyan szerződés, amelyben a teljesítés tárgya nem újragyártott, a fogyasztó igényei szerint gyártott vagy a fogyasztó személyre szabott igényeinek kielégítésére szolgáló termék. Következésképpen: az egyedi megrendelésre készült termék nem visszaváltható.

PANASZOK

A panaszokat az ALFARAM panaszosztálya kezeli. Panaszokat csak írásban fogadunk el, az alábbi e-mail címen: shop@alfaram.hu

  1. A küldemény átvételekor a futár jelenlétében ki kell csomagolni azt, és - a termék szállítás közbeni mechanikai sérülése esetén - az Ön és a futár által aláírt sérülési jegyzőkönyvet kell felvenni. Csak ebben az esetben fogadunk el reklamációt a szállítás során keletkezett hibák miatt.
  2. Az Eladó felelős a fogyasztónak minősülő Vevővel szemben a Vevő által megvásárolt Áruk adásvételi szerződésének nem teljesítéséért - Fogyasztó (javítás vagy csere útján) vagy a kifizetett pénzösszegek egészének vagy egy részének visszatérítésével (az ár csökkentésével vagy a szerződéstől való elállással).
  3. A reklamációhoz a következőkre van szükség:
    Töltse ki a visszaküldési/panasztételi űrlapot (elérhető az alfaram.hu weblapon), és csatolja a csomaghoz. A dokumentumnak a következő adatokat kell tartalmaznia: a megrendelő neve.
  4. A vásárlást igazoló dokumentumot csatolni kell a reklamált áruhoz. A reklamációnak tartalmaznia kell az áru hibájának részletes leírását és a hiba bekövetkezésének időpontját. Távolról elbírált panaszok esetén fényképeket kell készíteni és csatolni, amelyeken a sérülés látható.
  5. Megalapozott reklamáció esetén az árut kijavítják vagy kicserélik, vagy ha ez már nem lehetséges, az eladó a termék árának ellenértékét visszatéríti a vevőnek, vagy más elérhető megoldást ajánl fel neki .
  6. Az utánvéttel vagy a címzett költségére visszaküldött csomagokat nem fogadjuk el, a postaköltség a vevőt terheli.
  7. A reklamált terméket a következő címre kell küldeni: Alfaram sp. z o.o. ul. Prosta 14, 38-200 Jasło - SZÓLÓVAL - "IRODA".
  8. A boltos vállalja, hogy a reklamációt a reklamáció beérkezésétől számított 14 napon (szó szerint: tizennégy) belül megvizsgálja, és ha ez nem lehetséges, akkor a Vásárlót ezen időtartamon belül tájékoztatja, hogy a reklamáció elbírálására mikor kerül sor.
  9. A Vásárló panaszának a (3) bekezdésben meghatározott határidőn belüli elbírálásának elmulasztása nem jelenti a panasz elismerését az Üzlet részéről.
  10. Panaszok kizárólag írásban, postai úton vagy e-mailben fogadhatók el a következő címre: shop@alfaram.hu
  11. a bíróságon kívüli panasz- és jogorvoslati eljárások igénybevételének és igénybevételének lehetősége:
    • a vállalkozó kijelenti, hogy a vásárlási feltételek elfogadásával lemond a jótálláshoz való jogáról a vállalkozási tevékenysége körébe tartozó vásárlások esetében.

A fogyasztónak minősülő Vevőnek lehetősége van a panaszok kezelésére és a követelések érvényesítésére szolgáló peren kívüli eljárás igénybevételére a Łódź-i Vajdasági Kereskedelmi Felügyelet Állandó Fogyasztóvédelmi Választottbírósága előtt. A fent említett vitarendezési eljáráshoz és eljárásokhoz való hozzáféréssel kapcsolatos információk a következő címen találhatók: www.uokik.gov.pl, a "Fogyasztói vitarendezés" fül alatt.

PANASZTÉTELI ŰRLAP

Sikeres panasz esetén a sérült árut kijavítják vagy új, teljes értékű áruval cserélik ki. Ha ez már nem lehetséges (például készlethiány miatt), az ALFARAM visszatéríti az áru árának ellenértékét, vagy felajánlja a vásárlónak, hogy más, az üzletben kapható áruk közül választhat.

* Kerülje az ecetet, ammóniát, citromsavat vagy más kémiailag agresszív, erősen savas vagy erősen lúgos anyagokat tartalmazó tisztítószereket. A tükröt a legjobb, ha meleg vízzel és puha, tiszta mikroszálas kendővel mossa le. A tükröket puha, tiszta ruhával, esetleg papírral és vízzel vagy klasszikus semleges üvegtisztítóval (pH kb. 7) kell tisztítani.