AZ ALFARAM.HU WEBÁRUHÁZ FELTÉTELEI ÉS KIKÖTÉSEI

§ 1 Általános rendelkezések

  1. Az Alfaram.hu webáruház tulajdonosa Alfaram sp. z o.o. ul. Prosta 14, 38-200 Jasło, Poland, VAT: PL6852352767, bankszámlaszám: PL72 1240 2340 1207 0011 3899 7314
  2. Az Alfaram.hu webáruházban a vásárló elfogadja az alábbi feltételeket.
  3. A végső ár PLN-ben van megadva és tartalmazza az ÁFA-t.
  4. A megrendeléseket az Alfaram.hu webáruházon keresztül vagy a shop@alfaram.hu e-mail címen lehet leadni.
    Telefonon leadott megrendeléseket nem fogadunk el.
  5. A megrendelés beérkezését követően a megrendelő e-mailben visszaigazolást kap a korábban megadott e-mail címre.
  6. A szerződés azt követően jön létre, hogy a vevő leadja a megrendelést, és azt az eladó elfogadja. A megrendelés teljesítése egyenlő annak elfogadásával. A vevő kötelezettségeinek minimális időtartama addig tart, amíg az eladó a megrendelést el nem fogadja.
  7. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy visszatartsa vagy törölje a megrendelést, ha:
    • nem lehetséges a Vevővel kapcsolatba lépni,
    • a megrendelésben megadott adatok helytelenek.
  8. Ha olyan anyaghiány lép fel, amely késedelmet okoz a megrendelés teljesítésében, a Vevőt haladéktalanul értesítjük.
  9. Az Eladó köteles az értékesítési dokumentumokat - a vásárlást igazoló bizonylatot: áfás számlát vagy nyugtát - kiállítani.
  10. Tájékoztatjuk, hogy a beszerzési bizonylat kiállítása a gyártási folyamat végén történik.

§ 2 Fizetési módok

  1. A fizetés formája a megvásárolt termékre vonatkozó összeg előre történő kifizetése vagy készpénzben történő fizetés a szállításkor.
  2. Előre fizetés választása esetén az áru csak a fizetés jóváírását követően kerül kiszállításra.

§ 3 Szállítási idő

  1. A standard átfutási idő kb. 10 munkanap, azonban egyes termékek, pl. 48H tükrök, tükrök és tükör kiegészítők, homokfúvott LED világítással ellátott tükrök, fazettált tükrök, valamint az Ezüst és Vintage öregített panelek választéka esetén az átfutási idő minden aukciónál egyedileg kerül meghatározásra.

    Az átfutási időnél a termék kiszállításához 2-5 munkanap plusz időt kell figyelembe venni.
  2. Az áru hosszabb ideig tartó hiánya esetén - a vásárlót tájékoztatjuk az áru lemondásának lehetőségéről.
  3. A vevőt e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk a várható szállítási határidőről.

4. § Az áruk szállítása

  1. A szállítást az Alfaram saját fuvarozással végzi.
  2. A Vevőnek joga van az Alfaram alkalmazottjának jelenlétében ellenőrizni az átvett szállítmányt.
  3. Az eladó köteles az árut hibátlanul leszállítani.
  4. Ha a Vevő nem tudja átvenni a megrendelést, egy megrendelés ingyenes kiszállítását kétszer kíséreljük meg. Minden további kézbesítési kísérletért bruttó 8580 HUF díjat kell fizetni.

 § 5 Az áru visszaküldésének feltételei

  1. Az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően a vevőnek joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől.
  2. Az elállási határidő az áru átvételének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
  3. Az elállási jog gyakorlása érdekében kérjük, töltse ki és küldje el az elállási nyilatkozatot a shop@alfaram.hu e-mail címre.
  4. a visszaküldendő árut az alábbi címre kell küldeni - legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az eladó tájékoztatást kapott a szerződéstől való elállásról:

    Alfaram sp. z o.o.
    ul. Prosta 14,
    38-200 Jasło, Poland

  5. A szerződéstől való elállás esetén az elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük az áru ellenértékét. Az eladó visszatarthatja afogyasztótól kapott kifizetések visszatérítésétmindaddig, amíg vissza nem kapja a visszaküldött terméket
  6. A visszatérítés ugyanazon fizetési móddal történik, mint az áru megvásárlásakor.
  7. A terméket megfelelően csomagolva kell visszaküldeni a visszaküldésre megadott címre. A termék megfelelő csomagolása a vevő felelőssége. A szállítás során keletkezett károkért nem vállalunk felelősséget. Nem fogadunk el utánvétes csomagokat. A csomagban a vásárlást igazoló bizonylat másolatának is szerepelnie kell.
  8. Az áru visszaküldésének költségei a vásárlót terhelik. Ha úgy dönt, hogy az árut a mi szállítmányozásunkkal küldi vissza, akkor bruttó től 1350 HUF / 1 tükör szállítási díjat számítunk fel - Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik.
  9. Az elállási jog nem érvényesül, ha a terméket a vevő által megadott specifikáció szerint vásároltuk meg. Következésképpen: az Ügyfél egyedi megrendelésére készült termék nem küldhető vissza.

§ 6 Reklamációs feltételek

  1. A vevőnek joga van reklamálni a sérült vagy hibás árut.
  2. A reklamáció elbírálásának feltétele a reklamációs nyomtatvány kitöltése. Ennek a dokumentumnak akövetkező adatokatkell tartalmaznia : név és vezetéknév, e-mail vagy levelezési cím, telefonszám, a termékszám és a reklamáció okának feltüntetése, a vásárlás időpontja és a hiba bekövetkezése.
  3. A panaszbejelentő űrlapot a shop@alfaram.hu e-mail címre kell elküldeni.
  4. A reklamációt az űrlap beérkezésétől számított 14 napon belül elbírálják.
  5. Ha a panaszt elfogadják, az Alfaram személyesen veszi át az árut, és javítja vagy kicseréli.
  6. Az eladó nem felel a megrendelt termékek helytelen használatából eredő károkért.
  7. A Polgári Törvénykönyv 556-576. cikkének rendelkezései a fogyasztóknak minősülő vásárlókra vonatkoznak, míg a nem fogyasztókra való alkalmazásuk kizárt.
  8. A Vállalkozó kijelenti, hogy a vásárlási feltételek elfogadásával lemond a jótállási jogáról a vállalkozási tevékenysége körébe tartozó vásárlások esetében.

§ 7 Jótállás

Az Alfaram, mint jászói székhelyű gyártó, garantálja azon termékek minőségét, amelyekre a jelen garancia vonatkozik.

  1. A garancia az áru vevőnek történő átadásának napján lép hatályba. A garancia nem haladhatja meg az 1 évet vállalatok esetében és a 2 évet egyéni vásárlók esetében.
  2. A garancia nem vonatkozik a következő károkra: mechanikai károk, amelyeket a nem megfelelő karbantartás, használat vagy telepítés okoz, valamint a LED-modulok színének a normál működéssel kapcsolatos változásai.
  3. A terméket a beszerelés előtt ellenőrizni kell a teljesség és a nyilvánvaló hibák vagy sérülések tekintetében. A fent említett kifogásokat a termék összeszerelése előtt kell jelezni. Ellenkező esetben a Garanciavállaló nem vállal felelősséget a termékért.
  4. A Garanciavállaló nem viseli a termékek összeszerelésének és szétszerelésének többletköltségeit, és nem felel a termék által okozott olyan károkért, amelyekben a használat során hibát észleltek.
  5. A Garanciavállaló vállalja, hogy a reklamációt 14 napon belül megvizsgálja attól a pillanattól számítva, hogy a vevő a rendelkezésére bocsátja (a Garanciavállaló székhelyén) a meghirdetett terméket, vagy rendelkezésre bocsátja a szükséges dokumentumokat, amelyek alapján igazolni tudja a termék hibáját. Amennyiben a kérelmet jogosnak ítéli, a Garanciavállaló vállalja a termék vagy annak hibás részének javítását vagy kicserélését. A termék javítása a Garanciavállaló telephelyén történik, a termék szállításának költségeit jogos reklamáció esetén a Garanciavállaló fedezi.
  6. A hiba bejelentése a következő formákban történhet: e-mailben a shop@alfaram.hu címen.
  7. A jótállás nem zárja ki, nem korlátozza és nem függeszti fel a vevőnek az eladott dolog hibáira vonatkozó szavatossági jogait.

TÜKÖR KARBANTARTÁSI SZABÁLYOK

  1. Kerülje az ecetet, ammóniát, citromsavat vagy más kémiailag agresszív, erősen savas vagy erősen lúgos anyagokat tartalmazó szereket. A legjobb, ha a tükröt meleg vízzel és puha, tiszta mikroszálas kendővel mossa le. A tükröket puha tiszta ruhával, esetleg papírral és vízzel vagy klasszikus semleges üvegtisztítóval (pH kb. 7)
  2. A hátoldalon lévő LED tükröket csak száraz ruhával szabad tisztítani.
  3. A tükörkereteket (pl. lakkozott) tisztítószer nélkül kell tisztítani.

§ 8 Záró rendelkezések

  1. A webáruház tartalma nem minősül a Polgári Törvénykönyv értelmében vett kereskedelmi ajánlatnak.
  2. A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen szabályzat módosítására. Az új szabályzat 14 nappal azután lép hatályba, hogy a Szolgáltató a webáruház honlapján elérhetővé tette.